Åpen dag hos Os Aero Klubb Modell

Date(s) - 31/08/2024

Vaksinen, Ulven

Kategorier

Modellgruppen i Os Aero Klubb inviterer herved til «Åpen dag» på Ulven Flyplass den 24. august 2024. Arrangementet innebærer på nevnte dag fri flyging for alle tilreisende modellfly-piloter, erfarne så vel som nybegynnere, i tidsrommet 10:00 til 16:00. Det vil bli arrangert gøyale, uformelle konkurranser og demonstrasjon av ulike grener innen modellflysporten (kunstflyging, turbinmodeller, skala og helikopter). Klubben vil sette til disposisjon skolefly slik at alle som vil kan prøvefly modellfly med hjelp fra instruktør. Ved forhåndsmeldt interesse (innen 30. august) til e-post post@osaeroklubb.no vil det også være mulighet for prøvetur med full-size seilfly fasilitert av Os Aero Klubb Modell Seilflygruppen! Kulegrill vil være tilgjengelig hele dagen for tilbereding av medbrakt grillmat. Det er god plass på stripen så det er bare å ta med campingmøbler og kose seg så lenge man vil. Håper med dette at du tar turen og får en opplevelsesrik dag på Ulven sammen med andre lokale modellflyinteresserte!
Medlemmene i Os Aero Klubb Modell

Dere kan også melde dere på Facebook event.